Alla inlägg den 13 september 2010

Av Nettan - 13 september 2010 11:48

vaknade helt febrig, så typiskt när jag skulle börja träna idag och äta nyttigt..går ner på toa, lika bra att kissa innan så kanske vågen visar lite mindre


väger 90,6 kg...skriker inombords..men inte förvånad, jag måste sluta äta !!!


klockan är 12:00 och jag har lyckats inte äta något idag... hela min kropp skriker efter mat  och sött..men jag måste kämpa emot, jag är inte hungrig när jag känner efter utan bara sugen...


viktigt att när jag ska äta då ska det bara vara för att få i mig närign får inte vara nåt gott för då e jag igång igen och vräker... jag måste äta nåt äckligt eller nåt som inte e så gott så att pulvermat blir det när jag blir hungrig idag



jag vågar inte gå ner till köket... för jag e rädd vad jag kommer att göra... jag måste fixa mat till lillemannen... guuuud så svårt ....


1 grönsaksoppa

1 macka med skinka och ost

1 grönsaksoppa

2 mackor med pålägg och tomat

42g choklad

2 glas cola light

laxering på kvällen (laxoberal) 15 droppar


inte så nöjd eftersom jag åt choklad igen ..kunde inte stå emot i affären när jag handlade, jag e mer nervös för i morgon när jag åker in till stan för det e tisdagar jag brukar frosserihandla till hela veckan... jag ser redan framför mig hela händelsen det e som ett måste, när jag kommer in till stan går n på alfrogross och handlar innan läkarbesöken och när jag kommer ut då e det tasty house..., jag vill verkligen inte...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards