Alla inlägg den 12 september 2010

Av Nettan - 12 september 2010 11:45

mår inte så bra idag, vet inte om det är ångesten över allt hetsätning eller om jag börjar bli sjuk.. tung i kroppen orklös,


jag borde städa och plocka i köket för det ser fördjävligt ut..men orkar inte ...

slängde i några maskin tvätt under dagen det får vara så


Nox har feber han är gnällig och trött , Kevin är kaxig... jag är irriterad och stressad... och obekväm...försöker lugna ner mig själv, tänker på medveten närvaro...


jag har hugg i bröstkorgen igen..känner att jag har ont i ryggen, leder, knäna ..hälen...  kan knappt röra mig..det måste bero på dom 30-35 extra kilo jag bär på mig, varje gång jag går up pdet e samma visa



önskar det fanns ett smidig och enkel sätt att bara bli av med lasten så jag kan bli lycklig igen


jag vilade flera gånger under dagen... tog lite alvedon, och voltaren för smärtan i kroppen


på kvällen tog jag även laxoberal igen för att rensa mig till imorgon då jag ska börja med att vara nyttig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards