Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Dag 5

Av Nettan - 11 september 2010 11:45

går upp och väger mig 90,6 kg...jag är över 90 igen... jag måste ta tag  detta, börjar idaggått upp över 9 kg på 3 veckor


fckosten var 2 koppar kaffe med totalt 1 dl mjölk


jag känner hur svullen jag är , svettet rinner mellan valkarna, min dubbelhaka klijar, kan knappt röra min hals... och andas ordentligt


jag måste få tillbaka diciplinen jag hade innan , kan inte fortsätta så här, jag går juh upp 3 kg i veckan


till lunch skulle jag äta pulvermat, som man blandar med vatten , men åter igen jag misslyckades utan att jag ens märkte det, när jag värmade maten till familjen jag smååt under tiden och smakade deras mat... då var det inte lönt att äta nyttigt efter att jag har redan förstört min plan


jag åt en bit kött och lite potatis, tillsammans med familjen, men sen när jag skulle plocka undan maten och dom andra hade redan lämnat bordet... då var jag igång igen..vräkte i mig potatis efter potatis


vid tre tiden gick jag in och tog iväg godisskålen från barnen, och på vägen ner från trappan började jag snabbt sortera ut godis i näven och när jag kom ner tog jag hela näven och började tugga på godiset, tuggar fort på vägen upp igen så jag hinner svälja det innan jag kommer upp till min man


sen på dan åt jag 3 stora köttbitaqr till i smyg, på kvällen en påse chips efter min man hade somnat..och medans jag läste boken jag fick av min psykolog

"att övervinna hetsätning" helt skrämmande bok... eftersom enlit boken sräckte det med några destruktiva beteände innan man klassas som mat har ätstörning..och sjuka är att på mig stämmde alla alternativen, det är som om nån hade skrivit ner precis hur jag känner och hur jag gör... saker man inte ens vågar berätta om för någon...men dom bara vet det.. just n uvet jag inte om boken ska hjälpa mig bli bättre eftersom jag ahr inte kommit så långt än så länge just nu känns det mer som en bekräftelse bara  på att ja visst!!! jag har problem, och jag kan inte sluta och vet inte var jag ska börja heller

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 13 september 2010 11:48

vaknade helt febrig, så typiskt när jag skulle börja träna idag och äta nyttigt..går ner på toa, lika bra att kissa innan så kanske vågen visar lite mindre väger 90,6 kg...skriker inombords..men inte förvånad, jag måste sluta äta !!! klocka...

Av Nettan - 12 september 2010 11:45

mår inte så bra idag, vet inte om det är ångesten över allt hetsätning eller om jag börjar bli sjuk.. tung i kroppen orklös,   jag borde städa och plocka i köket för det ser fördjävligt ut..men orkar inte ... slängde i några maskin tvätt under ...

Av Nettan - 10 september 2010 11:15

Gick upp samtidigt med hela familjen , fixade frukost till dom , jag drack bara kaffe framför dom åt iget på hela dan förrän min man vilade middag i sovrumet , och jag åt av barnens godis i vardagsrummet medans barnen lekte i sina rum, jag känne...

Av Nettan - 9 september 2010 11:00

barnen är iväg i skolan och dagis... äntligen sälv igen tar fram chipspåsarna som ligger kvar i sovrummet bredvid sängen sen igår kväll, när vi såg på film, då jag bara tog några några bitar från alla påsar framför per, som tyckte jag var så duktig ...

Av Nettan - 8 september 2010 10:30

Stressig morgon vi vaknade sent , det enda jag tänker på att fåbarnen iväg till skolan och dagis så jag kan äta resten av chokladen från igår   jag rusar upp i sovrummet och tar fram kakburken från under sängen och bara vräker i mig , hinner inte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards