Direktlänk till inlägg 9 september 2010

Dag 3

Av Nettan - 9 september 2010 11:00

barnen är iväg i skolan och dagis... äntligen sälv igen tar fram chipspåsarna som ligger kvar i sovrummet bredvid sängen sen igår kväll, när vi såg på film, då jag bara tog några några bitar från alla påsar framför per, som tyckte jag var så duktig


men inte nu.. jag fyller munnen med chips, tuggar knappt, det skär upp gummen men fortsätter att vräka, svider i såren, av salt och kryddorna ..men fortsätter att äta tills jag tömmer alla 3 chipspåsar... nu kommer ångesten igen ..vad ska per tycka när han kommer hem... måste ersätta påsarna, springer över till macken och köper 3 likadana chips, jag öppnar upp alla 3  påsar och tar ut lite från alla och äter upp det för att dom ska vara halvfulla som igår...vid den här laget mår jag riktigt illa när jag har tryckt i mig ca 600 g chips


går ner till källaren till frysen för att se vad jag kan laga för mat...men istället fastnar jag vid glass boxen, vet inte riktigt hur många jag åt,för  jag slänge papperna direkt... sen gick jag in till tvättstugan för att slänga in en maskin tvätt ...men bakom tvättmedeln ligger juh min skål med cashenötter jag gömt för ett tag sen... det smakde gott...som vanligt första tuggorna... sen var det inte gott länge... mår så kass i magen ... känner ända upp i halsen, vill få bort från min kropp eftersom jag går upp i vikt med rasande fart... jag har slutat att väga mig för jag vågar inte se vad vågen visar...


jag går upp och tar laxoberal 15 droppar som vanligt, så förhoppningsvis kommer det ut om 10 timmar för jag vill inte kräkas igen ...det blir för äckligt med alla chipssmakerna jag åt... och har ont i gummen oxå...eftersom chipsen skar sönder min mun invändigt för jag tuggade knappt när jag vräkte i mig..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 13 september 2010 11:48

vaknade helt febrig, så typiskt när jag skulle börja träna idag och äta nyttigt..går ner på toa, lika bra att kissa innan så kanske vågen visar lite mindre väger 90,6 kg...skriker inombords..men inte förvånad, jag måste sluta äta !!! klocka...

Av Nettan - 12 september 2010 11:45

mår inte så bra idag, vet inte om det är ångesten över allt hetsätning eller om jag börjar bli sjuk.. tung i kroppen orklös,   jag borde städa och plocka i köket för det ser fördjävligt ut..men orkar inte ... slängde i några maskin tvätt under ...

Av Nettan - 11 september 2010 11:45

går upp och väger mig 90,6 kg...jag är över 90 igen... jag måste ta tag  detta, börjar idaggått upp över 9 kg på 3 veckor fckosten var 2 koppar kaffe med totalt 1 dl mjölk jag känner hur svullen jag är , svettet rinner mellan valkarna, min ...

Av Nettan - 10 september 2010 11:15

Gick upp samtidigt med hela familjen , fixade frukost till dom , jag drack bara kaffe framför dom åt iget på hela dan förrän min man vilade middag i sovrumet , och jag åt av barnens godis i vardagsrummet medans barnen lekte i sina rum, jag känne...

Av Nettan - 8 september 2010 10:30

Stressig morgon vi vaknade sent , det enda jag tänker på att fåbarnen iväg till skolan och dagis så jag kan äta resten av chokladen från igår   jag rusar upp i sovrummet och tar fram kakburken från under sängen och bara vräker i mig , hinner inte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards